عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد سه متهمِ ۱۹ هزار مرگ/ چرا سالانه ۲۰ هزار ایرانی جان می‌بازند؟

۳۳۴ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های تهران بستری شدند

۳۳۴ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های تهران بستری شدند فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از بستری ۳۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 02
کد خبر: ۴۴۴۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در شبانه روز گذشته ۲۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش های عادی بیمارستانی بستری شده اند.

 

وی افزود: این در حالی است که در همین مدت ۷۳ بیمار مبتلا به کرونا هم با شرایط حاد در بخش های ویژه بستری شده اند.

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونا گفت: افراد بستری شده در بخش های عادی و ویژه ۵ درصد کل افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی بوده اند.

 

زالی خاطرنشان کرد: آمار ها در تهران نسبت به روز قبل تغییری نداشته است و فقط در حوزه بیماران بستری در بخش های عادی شاهد کاهش ۱.۱ درصدی هستیم.

به گفته وی در همین مدت ۲۴۰ بیمار هم با حال عمومی خوب و بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده اند.

کلمات کلیدی: علیرضا زالی
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار